لذت امنیت را با دکتر وب تجربه کنید ...

کنترل والدین نسخه ۱۲ آنتی ویروس اندروید دکتر وب

نسخه جدید آنتی ویروس اندروید دکتر وب با امکاناتی متفاوت معرفی گردید، این نسخه با نام تجاری Dr.web Security space 12.0 for Android می باشد که تغییرات شگرفی نسبت به نسخه قبلی دارد که به اختصار به معرفی آنها می پردازیم:

کنترل والدین: یکی از مواردی که به نسخه جدید اندروید دکتر وب اضافه گردیده است ، بخشی است با نام کنترل والدین که به والدین کمک می کند که فرزندان و خانواده خود را در مقابل تهدیدات متعددی در اینترنت محافظت کنند. در حال حاضر تهدیدات بالقوه ای در فضای مجازی برای فرزندان شما وجود دارد از محتویات غیر اخلاقی گرفته و یا حتی برنامه ها و بازیهای که برای ایشان مناسب نمی باشد، این بخش به شما کمک می کند که سطح دسترسی فرزندتان به محتویات و برنامه های نصب شده بر روی گوشی هوشمند و یا تبلت ها قابل کنترل و برنامه ریزی باشد.

حساب کاربری: نسخه جدید شامل حفاظت از تنظیمات پیشرفته نرم افزار دکتر وب اندروید می باشد که می توان با قرار دادن رمزعبور بر روی خود نرم افزار و تنظیمات آن از تغییر در آنها جلوگیری کرد.

آنالیز کننده مواد امنیتی دستگاه:  این بخش آنتی ویروس دکتر وب اندروید به بررسی آسیب های امنیتی موجود بر روی نسخه اندروید موجود بر دستگاه هوشمند شما پرداخته و راه کار رفع آن را نیز برای شما مطرح خواهد کرد. در نسخه جدید امکان کشف آسیب پذیری هایی چون  BlueBorne و Sim Toolkit نیز اضافه گردیده است.

تغییرات دیگری نیز به شرح زیر به نسخه جدید اندروید دکتر وب اضافه گردیده است:

فیلترینگ آدرسهای اینترنتی و امکان ایجاد لیست سفید و لیست سیاه برای محدود کردن دسترسی به و ب سایت ها

امکان پشتیبانی از مرورگر  Yandex Browser Lite

امکان پاکسازی و امن سازی ویروسهایی که به بخش سیستمی اندروید نفوذ کرده اند به شرطی که مجوز دسترسی به روت سیستم عامل وجود داشته باشد.

بعضی ایرادهای مربوط به استفاده از اندروید در نسخه های اینترپرایس دکتروب نیز حل گردیده است.